Tomcandersen Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Takker for den.. Ha en fortreffelig kveld.! Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Har samme problemet på min. Er den ene hastighets sensoren som det er noe tull med i følge Vag com. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Tipper på løs abs-ring jeg, normalt sett skal ikke abs virke i så lave hastigheter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Løs ring? Hvis jeg har forstått rett er ikke ringen løs på quattro. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Thats right ;P Ringen sitter fast i drivknutene, eller på bremseskiva bak, hvis man har feilhjulstrekk :) Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 Hei igjen, lufter tråden min igjen. Tenkte og ta ut og rense abs følerene for å se om det kan hjelpe meg. Men vil helst slippe og ødelegge så er det noen som vet hvordan jeg får løs følerene ?? Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2009 fremme er det bare og dra dm rett ut men det er ikke altid det er saa enkelt. da er det bare og vri dem frem og tilbake mens du drar dem ut. har ikke tatt ut disse bak paa quattro for men paa fwd er det bare en unbrakoskru og en klips hvis jeh husker rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg