Tom Ivar Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Hei. Har en audi 100 2,3 E som ikke starter. den får gnist, bensinen kommer frem til forgreneren til dysene etter det jeg har funnet ut, luft får den også. hva kan være galt? har byttet bensinpupe relee, start rele, plugger, plugg ledninger osv osv. Den døde pluselig under kjøring noen ganger. tok ut nøkkelen helt av tenninga å ventet 5-10 minutter så startet den å gikk som smurt igjen. dette skjedde jo tydelig vis enda en gang å nå er den bare død. starter osv går rundt men vil ikke starte lissom. før den døde så kom det ingen fuskeslag eller noen ting. bare helt 100 død lissom. Noen som har en ide?? Haster litt får man vel si. Tom Ivar Jørgensen Siter Mvh Tom Ivar Jørgensen Vennesla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Eksosblokkering? Vet ikke sikkert jeg, men det skjedde på venton min en gang, det var innmaten i katalysatoren som hadde og gått bak i eksosrøret så det ikke kom noe ut.. Som sagt ikke sikker, men det er da et forslag :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ivar Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 har sjekket dette å er ikke noe problem der. er ikke anntydning til tenning en gang. Siter Mvh Tom Ivar Jørgensen Vennesla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ivar Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 INGEN SOM HAR NOEN RÅD? Hvordan høres det ut hvis startsperra slår inn på disse motorene? lurer på om det kan ligge en feil der. har hatt oppe alle dysene å går å alle åpner å lukker seg slik dem skal. å alle får bensin lissom Siter Mvh Tom Ivar Jørgensen Vennesla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg