eirsta Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hei:) er det nokon her som veit korleis ein ka få meir hk. i bilen utenom chipping!? er det f.eks. mulig å sette inn ein s4 motor i ein a4? veit ikkje so mykje om det, så blir glad for alle svar eg kan få!! på forrhånd takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 (endret) Ja, det er mulig, men det koster selvfølgelig! Hvis du setter inn en såpass mye kraftigere motor, så finnes det en del andre ting også å tenke på f.eks. bremser, clutch, girkasse...osv Du bør kanskje også nevne hvilken motor du har nå, hvis du skal få flere tips... .:) Endret Mai 21, 2009 av Legolego Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 vil jo si det er enklere med chipping vist du vil ha mer hk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Ja, du kan sette inn en S4-motor, men da er det billigere å kjøpe en S4 sannsynligvis ;) Nettopp fordi du også må skifte veldig mye annet som ikke er laget for å klare trykket til en S4-motor. Men greit å vite hvilken motor du har.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirsta Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 gløymde jo sjølvsagt det;P 1.8T kva er den råast chippen ein kan få til den då? takker for svara=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 skaffer deg en k04 turbo om du er interessert. ca 5000 kr ny, og har 1,5 år garanti. det er samme turbo som i S3, og dei yter vel 220hk originalt. det du må gjøre da er vel å mappe motoren, og frontmontert intercooler er vel lurt. Jeg skaffer alt du trenger, gi meg en lyd på pm om det er interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg