Kaasin Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 (endret) Hei Selger min nesten ubrukte Sony cd-spiller. Den ble kjøpt i vinter. Sony, med USB og AUX tilkobling i fronten. 3 linjeutganger 4 x 52Watt, fjernkontroll følger med. Sony CDX GT620U fra bilradiospesialisten i Trondheim Kunne tenke meg rundt 1300 da den er helt fin. Kristoffer Endret Mai 22, 2009 av Kaasin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsn Skrevet Mai 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 hei har du solgt spilleren???korfor skal du selge dn?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2009 hei har du solgt spilleren???korfor skal du selge dn?? Jeg har ikke solgt den nei. Jeg vil selge den for å gå opp til noe bedre, skal ha en spiller slik at jeg kan ha muligheten for å dele aktivt på forsterkeren min. Det er iallefall planen, hvis jeg får solgt spilleren jeg har nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimsn Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 e d mange utganger på denne??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Det er 3 utganger på denne. Front, bak og sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg