Shyggen Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Har et relee eller lignende som kødder det litt til for meg.. blinklys lyden kommer og går litt som den vil.. noen som vet hva som kan være grunnen og hvor dette eventuelt sitter? Det er bare lyden som kommer, ikke selve blinkern.. 2005 Skoda Superb 1.9tdi Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mucho Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Hoy! Kjører Skoda Octavia selv og har akkurat samme problemet! Ikke kjøp nytt rele, det er dyrt og hjelper ikke. Prøvde også å bytte alle pærene, heller ingen suksess. Men jeg holder på å bli sprø av den tikkelyden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Jeg har ikke peiling på Skoda, men har vært borti samme problem på Nissan, der var det feilkode på overbelastning av blinklyskretsen til ene siden, og bilen tikka da den trodde det var henger bak, feilen var defekt BCM(styreenhet), men løsninga var å deaktivere lyden med diagnoseverktøy, det var jo en fiktiv feil, som sannsynligvis hadde kommet etter bruk av en henger med feil på lysa. mulig noe av det samme kan gjøres med disse. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mucho Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Hoy Shyggen! Har funnet ut av det. er vist en skoda-svakhet! Kortsluttning i hendelen til blinklys. Måtte bytte hendelen den koster litt over 1000kr. men ratt og AB må av før bytte er mulig. Da brukte jeg verkted og det kostet 2500 ink deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 blinklysarmen har vert en gjenganger hos VAG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Noen som vet om 2005 Skoda Superb har slik, en kvikk en på hendelen så blinker den 3 ganger? hadde det på en arbeidsbil.. det er det værtfall ikke på min, så om det er hendelen eller no relee vet jeg ikke.. Går det ant å bare deaktivere blinklys lyden? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mucho Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Noen som vet om 2005 Skoda Superb har slik, en kvikk en på hendelen så blinker den 3 ganger? hadde det på en arbeidsbil.. det er det værtfall ikke på min, så om det er hendelen eller no relee vet jeg ikke.. Går det ant å bare deaktivere blinklys lyden? Hei Lyden du hører(tikk tikk...) er lyden av releèt. det sitter fast på baksiden av nødblink-bryter. dette er en og samme enhet og alt må byttes i ett, men enheten koster nesten 600kr og som sagt så hjelper det ikke å bytte den... MM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Ok, syns bare det er merkelig at lyden kommer men, at den ikke blinker med lysene.. menmen, han jeg kjøpte den av hadde hatt ute den delen.. lurer på om jeg skal ta den ut og bare se at alt sitter som det skal.. alt fungerer jo.. sikkert bortkasta tid.. men, skal sjekke forde.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Er det ikke det at blinklyset kommer og går som gjør det til et blinklys? Måtte bare legge det ved :P Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 hehe :D jepp men :D som svensken sa, funkar,funkar inte,funkar,funkar inte.. Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg