mjepson Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 skiltlys på bakfanger virker ikke på venstre side, og det er ikke pæren som er gåen. Må jeg av med hele støtfangeren for å sjekke kabling osv eller er det noen andre løsninger... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by mjepson skiltlys på bakfanger virker ikke på venstre side, og det er ikke pæren som er gåen. Må jeg av med hele støtfangeren for å sjekke kabling osv eller er det noen andre løsninger... siden du har sjekket pæren så går jeg ut i fra at du har fått opp lysene fra fangeren.. (klarer vel å dra kabel litt ut slik at du kan sjekke om den har eventuell spenning..) finner du i allefall ut hvor problemet ligger.. bakfangeren er ikke så vanskelig å ta av.. noen torx ved bakluken , så noen i skjermene.. så er det bare til å "dra" den ut.. Alt e vanskeligt når ein ikkje vett koss ein ska gjør det :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Mener å huske at det har vert et problem med pæreholderene til disse skilt lysene ? Begge holderene ble ivertfall skiftet på min søsters polo ved en service ... Sikkert noe eir i pæreholder ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg