toffers Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Hei å hå! Har ett litt små plagsomt problem med min Volvo 740GL 1987 mod. Har seg sånn att nå i det siste har den begynnt å små fuske litt, en slags "hakking". Kan komme når som helst, samme åssen været er, å plutselig forsvinner det. Er ganske så plagsomt, sitter bare å venter på att den skal stoppe helt. Den vil heller ikke dra skikkelig når dette skjer. Noen som vet hva feilen kan være ?? Mvh. Christoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 åssen motor har du? vil tippe rusk i rotor deksele, eller tett bensin filter.. :) eller vist du har forgassar, kan det være gåen membran, tom for olje i gasseren? har du K motoren, da er du fuck`t.. :) som sakt, må vite åssen mottor du har.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toffers Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Funnet ut att problemet kun kommer etter att jeg har fylt opp drivstoff. Trør jeg den litt på turtall, forsvinner fuskinga helt til jeg fyller opp igjen. Sikkert noe rusk i tanken eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg