rallyeman Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Da BØR du ha golf 4 blinkers og håndtak på!!!! Og tilfeldigvis så har jeg dette:D Kappa ut av ett vrak Selges for 500,- mail: jkracing@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 golf 4 blinkers blir for rundt for gammal vw ;) Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by rallyeman Da BØR du ha golf 4 blinkers og håndtak på!!!! Og tilfeldigvis så har jeg dette:D Kappa ut av ett vrak Selges for 500,- mail: jkracing@online.no Det er dørhåndtak det er snakk om? Er det til for eller bakdører? 2 eller 4 stk? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Det er 2 stk..Har hentet de fra bak,men foran/bak er likt,bare med andre plaastdeksler(de jeg har er uten nøkkelhull) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Oki. Jeg vil ha!! Bare send hele pakka med blinkerser også. Sender deg en PM med adressen min... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Finepix: U GOT PM;) Solgt til herren fra Volda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg