Veco! Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Da var eu-kontrollen utført å endte opp me 3stk 2er feil.. lurer på hva slags deler jeg skal bestille da jeg ikke er helt sikker på hva de diverse delene heter. feilene var - bakaksel- slakk i innfestninger øvre lenkearm - venstre bak. - stor slakk i foringer foran- høyre - indre - stor slakk i kuler foran - høyre - ytre Noen som veit hva som trengs? Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Øvre lenkarm?? Har du sedan eller stv? De to andre regner jeg med at du løser med en ny bærebru/opphengsarm på høyre side foran. Da får du nye foringer og opphegskule Lettere å avgjøre hvis du skriver nr på kontrollpunkt Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokka1337 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Da var eu-kontrollen utført å endte opp me 3stk 2er feil..lurer på hva slags deler jeg skal bestille da jeg ikke er helt sikker på hva de diverse delene heter. feilene var - bakaksel- slakk i innfestninger øvre lenkearm - venstre bak. - stor slakk i foringer foran- høyre - indre - stor slakk i kuler foran - høyre - ytre Noen som veit hva som trengs? - bakaksel- slakk i innfestninger øvre lenkearm - venstre bak. fikk den jeg også , 86 kr - Orginal på melhusbil (ford forhandler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 - bakaksel- slakk i innfestninger øvre lenkearm - venstre bak.fikk den jeg også , 86 kr - Orginal på melhusbil (ford forhandler) D kostet såpass ja:P Må vel bare bestille.. hvor er d billigst å bestille originale ford deler?? Er stv ja. 95mod.. Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 - bakaksel- slakk i innfestninger øvre lenkearm - venstre bak.fikk den jeg også , 86 kr - Orginal på melhusbil (ford forhandler) Va kjøpte du?? ser ut for at jeg bare trenger å stramme til bolten der oppi armen... Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 da har jeg kjøpt nytt stab stag.. ytre.. var d som var veldi deffekt.. :P så slepp å kjøpe bærebru.. men lurer litt på den foringa. trur d er den som er til stabstage som går på tvers over til andre hjule.. vis dåkker skjønne! Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Som sagt: Det er mye enklere å avgjøre hva som trengs hvis du skriver hvilke kontrollpunkter det gjelder Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veco! Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Som sagt: Det er mye enklere å avgjøre hva som trengs hvis du skriver hvilke kontrollpunkter det gjelder jeppz, veit, men hadde rota vekk eu lappen.. trur d var punkt 5.4 - stabelisering. begge to.. trengte ytre stabstag pga slakk i kuler. 500kr på bilmateriell. å ny foring t indre/midtre stabstag med klemme. 139kr ca på ford. Så kjøpte jeg nytt gir/motorfeste på grunn av stoor slakk i foring. 600kr hos ford.. men dette var ikke nevnt i eu kontrolln så jeg regner med dem ikke ser på sånt som feil??:wank Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg