Dominator Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Siste nytt: Var inne på samme verkstedet for å bytte lambasonde, og jeg bestilte ny sjekk av remføring og remhjul. Samme svar: Finner ingen feil. Reima hylte like mye og etter et par dager hopper reima av igjen. Jeg bestemmer meg for å ta reima ut for å se på den og den er slitt på den ene siden. (sannsynligvis fordi lageret på løpehjulet jeg byttet tidligere var defekt) Jeg prøver da å snu retningen på reima slik at den slitte siden kommer på motsatt side. Samtidig tar jeg litt silikonspray på en svamp og smører innsiden av reima (ikke utsiden) Etter dette har reima ikke gitt lyd fra seg på en uke, og heller ikke hoppet av. Kaktus er underveis til verkstedet i posten. :Devil: kenthrr reagerte på dette 1 Siter -06 Dodge Durango 5.7L LPG -88 Chevrolet Caprice Brougham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg