Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hadde bilen på verksted og fikk lest av hvilken sensor som var feil. Fikk da en lapp med 3 punkter 82 Omdrejningstalsensor højre for afbrydelse 84 Omdrejningstalsensor venstre bag afbrydelse 116 Omdrejningstalsensor venstre bag intet startsignal Er det da Venstre bak som er ødelagt?? denne ble kjøpt ny for 2 måneder siden og virker iallefall i en måned får den datt ut igjen. Eller hvordan regner BMW venstre bak?? Fører siden bak??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Åssen bmw er dette?? Venstre bak vil si førerside bak.... du kan jo ta å ohme alle hjulsensorene, med et multimeter, så finner du fort ut hvem som er gåen Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg vet jo vel egentlig hvilken som er gåen når verkstedet leste av bilen og fikk disse 3 punktene.. Men jeg ødela nemlig venstre bak når jeg skulle bytte et lager bak i der og da kjøpte jeg ny abs sensor og alt virket. Etter at feilen kom tilbake tenkte jeg kanskje jeg ikke hadde fått den skikkelig på plass, men jeg fant ingen feil. Det er en 94 316 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 slår abs inn uten grunn eller lyser bare lampen og abs er ute av funksjon? Bilen blir forsåvidt alltid sett bakfra. Utifra feilkodene, ser det ut som du også har en feilkode på sensoren h.s.f. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Abs lampen lyser hele tiden. HAr ikke litt abs virkning. Greit nok jeg er vant til å kjøre gamle biler uten abs men de pleier å gå rett fram når en låser hjulene.. Men bmw de skal gå sidelengs de.. Helst når en skal parkere ved siden av andre biler. Men da er det altså venstre bak som er gåen?? eller bare ikke skikkelig på plass?? den falt ut første gangen vi satt den på plass. Men da bare dunket vi den inn igjen og da virket den en liten stund i allefall. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Følerne skal nå være skrudd fast, men skruen er kanskje knekkt? kan jo også være et brudd i ledningen noe sted, men er vel sjeldent det forekommer. ABS styrenheten pleier heller ikke ryke med det første. Var det ikke feilkode på høyre foran også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg