ramtho Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hei. Jeg lurer på hvordan man skal skifte girkula på min Renault RN19 1994 mod? Det er ikke noen skruer som skal løsnes, er det bare å dra den av med litt kraft?? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 er sannsynligvis bare å skru den av for hånd! Var i hvertfall sånn på bilen min Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by GTR 34 Hei. Jeg lurer på hvordan man skal skifte girkula på min Renault RN19 1994 mod? Det er ikke noen skruer som skal løsnes, er det bare å dra den av med litt kraft?? litt forskjell på nicket og renault en?? Vinterbil eller???;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Du må nok bare bruke makt... ta tak og napp den av, men vær forsiktig så du ikke slenger den opp i taket når den løsner. :cool: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg