sørdal Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har akkurat snakket med BT, er visst helt umulig å få godkjent bur pr.dags dato. Med mindre der er lisens på bilen. Kommer muligens en åpning, da blir d lov med halvbur i biler registrert før ca 1970. Er visst pga deformasjons-soner i nyere biler. kjipt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 kan ikke si jeg har merket noe til deformasjons soner i en 240 etter torpedo vegg. kan ikke si jeg har sett noe bur som har gått lenger fram enn front ruta heller så hva problemet med å tillate dette er for meg uforståelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 men d er det vell på sin plass å si at jeg har levert en søknad til BT fårr klrt signal med velte bur så lenge det ikke er montert foran første sitte rad. fårr godkjent med bøtte stoler som som er tilstrekklig festet helst i orginel feste. og 4 punkt belter som er "e" merket. dette ble tatt opp på sikkerhets rådet for kjøretøy i oslo. papirer på det skal ligge på fredrikstad / mysen trafikk stasjone. Han som har med ombyggings avdelingen å gjøre heter kjell andersen som jeg ikke husker feil i farta. Det handler om å hend vende seg til rett person ¨legge det fra på en saklig måte. tok tid føre jeg kom gjennom til rett person også.. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 kan ikke si jeg har merket noe til deformasjons soner i en 240 etter torpedo vegg. kan ikke si jeg har sett noe bur som har gått lenger fram enn front ruta heller så hva problemet med å tillate dette er for meg uforståelig. Finens jo noen som bygger på "buret" fra torpedo veggen og fram i fjærbeinet da :-D Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg