Ze9eL Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 (endret) her er noen av delene jeg selger: dette er deler som stammer fra en golf vr6 2xsidespeil + hovedspeil takluke dashbord med de fleste deksler nesten nye bremseslanger bremseskiver 4stk brukt fra vr6, helt oransje av rust:P sort hattehylle rattspaker til kjørekomputer og justerbart interval til viskerne viskerarmer med viskere forran bakfanger skadefri farge: mørkeblå/lilla, se bilder orginale baklykter h-side har et par sprekker. tanklokk en bærepose med ledninger med masse forskjellige kontakter på som jeg tror er ledningsnett til vr6`n alt sammen skal selges bilder vil bli lagt ut, frem til da så tar jeg bilder og sender på forespørsel. vennligst gi bud, jeg er nybegynner på delesalg, så her kan man få en grei pris. Endret Mai 27, 2009 av Ze9eL jernet deler som er solgt, lagt til bilder Siter Golf mk3 1997 101hk 1.6i comfort (prosjekt/solgt) Golf mk4 2001 90hk 1.9TDI Highline (død) Golf mk4 STV 2002 200hk 1.9TDI 4Motion Comfortline Golf mk4 2002 150hk 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg