swirix Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hei, skal ha anlegg i bilen og har tenkt å bruke rundt 10k. Det jeg trenger er: hovedenhet (1 din) kabelsett fronthøytalere forsterker (e?) sub og hattehøytalere. noen forslag? takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hvilken bil er det du skal ha anlegg i? Noe spesiell type musikk du hører på? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swirix Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 er en saab 900, 95 mod. hører alt fra jokke & valentinerne til gængster drill, med andre ord det meste;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Noen krav til type spiller? DVD, USB, SD-kortleser, Bluetooth, GPS, iPod-klar osv... Med hattehylle-høyttalere regner jeg med du mener i originalplasseringene? Ingen vits i å ødelegge den løse hylla! Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swirix Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Hmm, når det kommer til cd-spiller, hadde det vært greit med, aux, og bluetooth (dette er ikke noe krav). Har ikke helt bestemt meg åssen jeg gjør det med 6*9 høytalere. Får se litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 Skal du ha sub baki, så drit i 6x9 baki der, det blir sjelden bra ;) Skal få noen unger i seng her, så kan jeg finne noen forslag til deg etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 hører alt fra jokke & valentinerne til gængster drill, med andre ord det meste ;) Jahaja... altså innom opera, jazz & Beethoven på veien dit ja. :D Det er altså plass til 6x9" originalt ved siden av hattehylla, så det er ihvertfall ingen grunn til å ødelegge hattehylla uansett. Men viktigere å prioritere sub om du skal ha dét uansett. La ut et enkelt pakketilbud til Saab 900/9-3 i nettsjappa igår, med en sub og en spiller skal vi nok greie 10000,-. Og da får du et HiFi-anlegg som nok er noe mer altetende enn Jokke & the Gangsta's, eller hva dem nå het. ;) Du lyt sende ein e-post for mer info. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg