tolsen Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Jeg har ikke så mye greie på biler. Er det noen som kan gi meg tips om hvilke bilmerker/modeller som finne ssom 5-seter cabriolet? Takk for hjelpen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Søk på http://www.finn.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonny N Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Så hyggelig av en "super-moderator" å be en ny bruker pelle seg ett annet sted... @tolsen: Hvor ny/gammel bil leter du etter? Av nyere biler, så mener jeg Chrysler Sebring skal være 5-seter. Men så mange andre er der nok ikke. Eldre am-cars har vel både 5 og 6 seter. Siter '02 Ford Mondeo ST220 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Så hyggelig av en "super-moderator" å be en ny bruker pelle seg ett annet sted... Jadda, hadde du fulgt med så hadde du visst at på finn.no er det en søkefunksjon der du kan søke kun på cabriolet. Mye lettere enn å høre på alle som tror de vet at visse bilmerker leveres som 5-seters etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 BMW E36 320i'n til morra mi står registrert som 5 seter, selv om det 5. setet kanskje er litt trangt :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 BMW E36 320i'n til morra mi står registrert som 5 seter, selv om det 5. setet kanskje er litt trangt :) Er det belter til 5 da? En kompis har en 325 som er registert for 5, men har bare 4 belter :P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg