turbo_boY Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 1"er Gti: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2159918 Dette er en veldig morsom bil,full orginal gti.. Orginal rød men lakkert bilen i matt svart.. Utstyrt med kjørecomputer, Supersprint effektanlegg gruppe A fra Tyskland..ca 9000,-(NYTT) TUV godkjent Justerbart senkesett hitrac V-MAXX...6500,-(NYTT) Pris kan diskuteres.. Utstyr: Sommerhjul Kjørecomputer Radio/CD Skinninteriør Sportsseter Takluke Km.stand 326000 Årsmodell 1983 Karosseri Coupe Avgiftsklasse Personbil 1. gang reg. 1983 Sylindervolum 1.8 Effekt 112? hk Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Forhjulsdrift Farge Svart Farge beskr. matt svart Interiørfarge rød,svart Antall seter 5 Antall dører 2 Reg.nr bc52718 92855616 mere info og bilder. Kan leveres i Haugesund trakter. 15.000kr.. Pris kan disk ved hurtig avgjørelse Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Du har ikke flere bilder? Motor, interiør og utvendig? Gjerne noen skikkelige bilder! :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Denne er vel solgt nå? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Du har ikke flere bilder? Motor, interiør og utvendig? Gjerne noen skikkelige bilder! :) send meg epost adressa de. så skal du få noen bilder av bilen;) har flere der.. (Kan følge med noen 9x16 felger mot ett tilleg i pris) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Denne er vel solgt nå? Den er det til meg, Men mista jobben rett før helga så selger unna alt jeg har, er du int, Håkon? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Den er det til meg, Men mista jobben rett før helga så selger unna alt jeg har, er du int, Håkon? Nei, jeg har nok biler kan man si... :disco Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Nei, jeg har nok biler kan man si... :disco Sifra vis du veit om noen som vil ha da:) 15 er vel ikke noe upris? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 denne ekke solgt.. Reg reim og alt er akkurat bytta. Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg