dezuna Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 jaa, legger ut min 2'er her jeg, alikevell om det er lenge til det skjer noe mer;) det er gjort noen få ting her, som modda litt dørpanel, som ikke ble helt bra og skal gjøres på nytt, planene er å få skifta motor, da helst noe med turbo og som går gjenom hos biltilsynet. Noen som har tips? jeg skal også ha nytt interiør, tenker da mye på recaro stoler og 3 eller 4'er dasj. dørsider blir som sagt bygd nytt av meg selv:) Legger ut noen bilder: sånn så bilen ut da jeg fikk den hjem for ca 1 år siden nye felger. Litt store. strippa dørtrekket. mere dørsider. dasjen, skal bli ny, som jeg nevnte over;) spiller;) skal også skiftes ut;) synnes det ble rimelig tøfft jeg, men vet det ikke går gjenom hos biltisynet da;( ellers var det så langt jeg har kommet til nå, planer utover blir å kjøre med den sånn i sommer, å plokke den ned neste vinter og skifte motor osv. Motoren som står i nå er en 1.8 motor på 90 hk, går egentlig ikke så værst, men vil ha litt mer futt i den, og litt råere lyd. har ikke helt bestemt meg for motor enda, så tips taes imot;) Ellers håper jeg på noen kommentarer på det jeg har gjort så langt:) MVH Arild Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 0 respons? kjedelig forum=P Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 En G60 motor ville jo vært noe å satt i. For å godkjenne dette så trenger du hjuloppheng, bremser osv fra en G60 Golf. Men det kan fort bli dyrt =) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 stilig 2er :) nå mangler du bare G60 breding sett så har du det ;) lyykke til Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 har også vurdert og bygge om en 1.8 til 1.8 turbo, men vet ikke hva jeg trenger, så tips taes imot=P hva koster G60 bredderne, og noen som har liggende?=) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 G60 bredding kommer på 4500 ,- hvis ikke mer :) Vanskelig å få tak i egentelig ! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koddleif Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 Synes den bilen din var tøff jeg.Likte også dem hvite felgene. Dem kledde den bilen :) Siter 1x 1x 88 Vw Passat (Delebil) (X) 1x 89 Vw Passat 1.8 GL (X) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.8GL (x) 1x 90 Vw Golf Mk2 1.6TD (x) 1x 92 Vw Golf Mk3 GT (x)1x 92 VW Jetta Mk2 1.8GL (x) 1x 93 Vw Golf Mk3 1.4CL (x) 1x 94 Vw Golf Mk3 1.9 tdk (X) 1x 94 Vw Golf Mk3 2.0 8v GTI (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Vento 1,9 TDK (x) 1x 95 Vw Passat 1,9 TDK (x) 1x 96 Vw Passat 1,9 TDI 1x 99 Vw Polo 1.6 Automat (x) VW 4-LIFE :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2009 hei jeg lurer på om det går og sette på turbo på 1.8i motor fra denne golfen uten noe mye mer modifikasjoner? vil også ha andre tips til hvordan jeg kan få den til og gå bedre. takk for svar mvh Dezuna Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 nå har jeg begynt å støpe nytt dasjbord, kommer bilde av det senere idag. gi gjerne tilbakemeldinger om hva dere synnes om prosjektet. mvh Dezuna Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax - Power Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Blir bra dette :D Vet du hva hvitfelgene heter? Husker ikke hva de heter, er ute etter slike skjønner du :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 kan sjekke når jeg kommer hjem:) ellers skal kanskje disse selges snart:) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezuna Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 de hvite felgene selges kanskje. 2000kr eller bud:) Siter Mvh. Arild Musum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg