113deluxe Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 JA ja, noen har bare misfortsått hele greia... og NEI dette er ikke photoshop Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 litt stilig på sin egen måte.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 SICK!:D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Han kunne vel strengt tatt kjøpt seg en ganske ny tysker til prisen av de felgene der... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by DeeLuxe JA ja, noen har bare misfortsått hele greia... og NEI dette er ikke photoshop Sjekk sittestilen, denne karen er cool. Fattigmanns SUV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Han kunne vel strengt tatt kjøpt seg en ganske ny tysker til prisen av de felgene der... :rolleyes: Men da hadde jo skiltet vært bortkasta ;) Synest faktisk den var litt kul jeg hehe Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by fcuk Sjekk sittestilen, denne karen er cool. Fattigmanns SUV? Han er ikke fattig når han tar seg råd til 26" ;) Det er forresten veldig viktig med en god "lean" når man kjører bil. Det har jeg lært på Mtv cribs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Bet you a hundred bucks that's a black man... ;) Heh, heh... Jeg så mye rart når jeg bodde i Statene, men det der var jo bare ekstremt da... Cadillac & big-ass twenties... Wannabe pimp kaller vi slikt... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Lean mean pimp`n machine:cool: Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Konge..! :D Men, kanskje feil bil å gjøre det på? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 He he he :cool: Litt gøy at noen gidder da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 hehe, har en lang video med masse sånna biler. Synes det er kult ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Kan du ikke poste den videoen? Synes den var litt kul jeg Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Har et bilde jeg også men hvordan pokker legger jeg det ut??? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 lurer på om han måtte valse hjulbuene jeg:D Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg