wickeddark1 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 I følge møller bil i tromsø, går d ikke å kjøpe nedre del av sline fangeren... Bare komplett... Er jo mange som sier de har kjøpt den. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Frontfanger? Den går fint an å kjøpe både i norge og ebay eller andre nettsteder. Denne passer ikke på orginal øvredel, men dette kan modifiseres vist du vil. Jeg gjordet dette selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Frontfanger? Den går fint an å kjøpe både i norge og ebay eller andre nettsteder. Denne passer ikke på orginal øvredel, men dette kan modifiseres vist du vil. Jeg gjordet dette selv. Ja frontfangeren :) Hvor fikk du kjøpt din? Evt hva søker mann etter på ebay? Finner ingenting der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Her er delenummerene for S-Line front på B6 8E0 807 103 BB GRU Støtfangerkappe for biler m/lyktespylere 8E0 807 110 B GRU Nedre del til frontfanger 8E0 807 681 D 01C Gitter høyre 8E0 807 682 D 01C Gitter venstre 8E0 807 647 D 01C Nedre Midtre Grill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Her er delenummerene for S-Line front på B6 8E0 807 103 BB GRU Støtfangerkappe for biler m/lyktespylere 8E0 807 110 B GRU Nedre del til frontfanger 8E0 807 681 D 01C Gitter høyre 8E0 807 682 D 01C Gitter venstre 8E0 807 647 D 01C Nedre Midtre Grill Er dette de som du har på bilen i avatern din? Det er jo vanlig standard fanger... Evt s4 fangeren... I følge delene jeg finner så er nummeret på gitterne og grillen til NON s-line. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Er dette de som du har på bilen i avatern din? Det er jo vanlig standard fanger... Evt s4 fangeren... I følge delene jeg finner så er nummeret på gitterne og grillen til NON s-line. Har orginal front på min enda. Rart du får fram non s-line på de grillene, for disse delenummerene er til S-Line front. Fått dem i fra Møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Sikkert noe feil i teksten da. Tror jeg bare sjangser til og bestiller :) Takker og bukker for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orihime Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Sikkert noe feil i teksten da. Tror jeg bare sjangser til og bestiller :) Takker og bukker for hjelpen :) Bare hyggelig :) Så det er sagt så kjøpte jeg S-Line nedre del av bakfangeren for ca to uker sia. Da fant Møller den ikke i systemt sitt, kun den som sitter på 1.8T orginalt. Men når jeg kom med delenummeret jeg hadde fått på S-Line delen så fant Møller den. Hehe. Men bestill ut i fra de nummerene jeg ga deg. Er en god del på VACN som har bestilt ut i fra dem å fått riktig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg