Pudding Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 haha jammen jeg synes den røde gamle coupeen er ille styg... er lite motiverende :) selv om den er i genialt bra stand da Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by Pudding haha jammen jeg synes den røde gamle coupeen er ille styg... er lite motiverende :) selv om den er i genialt bra stand da syns den er tøff jeg!! samme syns jeg om gamlebilen min da så ... heeh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 frekk liten vogn dette der da :D slitan med raketten Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 den røde så ut som en lang sciroco :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Passelaten lever fortsatt! :D Dere har vel sett 0-100 videotesten på hjemmesiden min tipper jeg hehe... Senest i går natt var det passat mekking... Nå har villdyret fått ny racing eksos hele veien :D Ikke noe bra bilde.. fler kommer... Men dere ser ialelfall at jeg har gått opp fra en og en kvart toms eksos til en og en halv tommes! hehehe Tellern viser også 411 nå iallefall, og bilen går som baran det.. Fått varmeskjold ved radiator så nå går den ikke varm lenger, byttet noen slanger, og fått skrudd fast mye løse skruer på gomotoren ;) I'll keep you updated.. Men det kom snø her nå og ødela for litt nye bilder av mods :mad: Men felger er det også lagt inn bud på og man ser CA hvordan det ser ut på dette litt sløve photoshoppingen min :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Konge bil ikke sant, har nå selv en 74 modell stv., Du har tilfeldigvis ikke en ekstra baklysglass venstre side?? er vel en 77-79 modell den hvite her?? kanskje jeg får lagt ut bilder i kveld av bilen min :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 er en 77 til 80 modell ja Har desverre ikke ekstra baklysgladd venstre side... Men lurer på å kjøpe en delebil maken til min bare skadet i venstre side... Bilder må du få ut :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 får besøk av han som skal hjelpe meg å legge ut dem :D hmmm er i "kontakt" med en som hadde baklamper, men han er visst sjelden på nettet!! får håpe det beste!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Står det helt stille? passelat power!:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Gran Står det helt stille? passelat power!:D man skal være passe late for å ha passater :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet April 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2004 Originally posted by Gran Står det helt stille? passelat power!:D står helt stille??? Var på ES Tuning og fikk ordenlig effekt måling i går kan vel kalle det store fremskritt :D :D Video kommer, stay tuned ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 DYNO VIDEO! :D last ned og nyt hehe: benking-passelat.wmv Nye 14" Felger! :D Ellers andre oppdateringer på passelaten er massiv rustkrig! Prosjekt Rustdøden Det var bilder av tragedien :P Nå er det kjørt på med Ovatrol over allt og en slitsom gåtur etter sparkel!! Blir et desperat amatørforsøk på sparkling av hull nå også mate på med Hvit bengalack som nesten ligner i fargen for å se hvordan udyret blir seendes ut da hehe Mohahaha Sparkelforsøk i panikk!!! Om du gliser like mye som det trynet her bare må det gå bra! Begynner litt dårlig ;) Har ingen skrapeting.. må improvisere Men akk hvordan litt trening hjelper!! :D :D :D Her ser vi Ovatrolen skinne i sin glans!! Tørker den aldri da...? :P Passelat under reconstruction, budged - noob style ;) Nå mangler det bare angrep av Bengalack så erre bare å kjøre! :D :D :D Bilen ser nå Pr idag SÅNN UT: Skal raide mer bilder snart :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Den så jo nesten skremmende strøken ut på Drammens-treffet! :cool: (lettere solbrent-smiley) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Er planen at bilen skal bli strøken og helt orginal? Hadde vært gøy siden det ikke er så mange igjen av den modellen! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Originally posted by Kid-A Den så jo nesten skremmende strøken ut på Drammens-treffet! :cool: (lettere solbrent-smiley) takk! :D Og da var den ikke vasket engang hehehe Når blir din badrock mer hvit og mindre krokanrød da? Eller avventer du en hellakering når alle planene dine er imål? :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg