bilgal86 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei. Jeg har vurdert å kjøpe meg Toyota Mr2 MK2 1991 mod. Hvordan er disse bilene, er det mye feil? Hva bør jeg se etter? Mvh Tommy Andersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haraldrex Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Månning - se etter lekkasje mellom dører og evt. targa tak og inn i kupeen. - se etter om sentrallåsen fungerer som den skal ellers det samme som om det sku vere en annen bil. Mvh. Christer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2 -91 Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Om du fortsatt ikke har kjøpt deg noe bil så har jeg noen tips: -oljeforbruk, kommer som regel av slitte ventiltettninger og stempelringer -synk ringene i girkassa, spesielt de til andre og femte gir -sjekk etter rust helt foran på kanalen, mye steinsprut her, og også på innsiden av kanalen helt bak ved hjulbuen, bare å kikke inn i hjulbuen så ser du det fort -lekk rundt targaen som nevnt tidligere her Og noen tips om du har kjøpt bil: -kjør pent på kald motor (ellers vil stempelringene sette seg og du får nevnte oljeforbruk) -senk bilen!!! og bytt til bedre dempere i samme slengen, originaldemperene liker ikke senk, skift også til 92+ dempermansjetter, da disse har kortere demperstoppere -18" felger, selfølgelig en tomme breiere bak -gå over alt av tenningsdeler (om du har turboen, den eter rotor/fordelerlokk/plugger hvis du trimmer...) -sjekk ut http://www.ts-ogn.no utrolig mye info og kunnskap der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg