Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Opp igjen =) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hupp. Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Opp Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morken Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har vært i verkstedet og det er helt værst :) bare å slenge seg på gutta. Siter Åååå, det var seks HØØØYRE ja! Audi 90 Quattro 20v Prosjekt Volvo 240 GL Bilcross Hanomag Henschel F25 Russebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Opp =) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 Nå har du prestert det kunststykket å fylle to sider i denne tråden med bare bumps!:bump Kan du ikke bare innse at ingen vil skru i garasjen din midt ute i østfold-skauen!?! :diespam: Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 Vel, det viser seg at det faktisk er ganske mange som er interesserte i det, men det viser seg også at det finnes fantastisk mange roteskaller og udugelige skjeler i Norges land. Og den typen personer ønsker ikke jeg å bruke min tid eller min kapital på... Som sagt, det er en ledig plass til den rette personen og ingen andre... Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg