RallyAlex Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei, har oppkjøring i morgen men desverre så har Sierraen min en røket clutchwire. Jeg har ikke så peiling på å skru men tenkte no det at clutchwire skulle jeg klare. Jeg lastet ned en haynes bok til den, men desverre så manglet kapitlene ang. clutch borte. Hadde noen giddet å forklart med hvor clutchwiren går? Og om uerfarne kan klare dette? Blir veeeldig takknemlig. Jeg mååå ha en bil i morgen!! :ford: Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Den er hektet på pedalen, og på utløserarmen på kassa, null problem å skifte. Hekte på inne i bilen først, så finner du noe du klarer å presse tilbake utløserarmen med, og hekter på, på kassa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyAlex Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Mente dohc ja... Tusen takk for hjelpen. Meget fornøyd. Men beklager for dumt spørsmål.. hadde jeg bare giddet å tatt en titt så hadde jeg jo sett at det var jo ingen problem. hehe. Siter Mercedes-Benz 300E - Cruisetøsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg