Gå til innhold

volvotreff

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det går ann det;) men vi må få til kolonnekjøring gjennom drammen da. eller hva mener dere andre? jeg syns det er litt kjedelig å bare være på ett sted en hel kveld.. noe jeg tror flere er veldig enig i. blir litt mer hyggelig å møtes på ett sted og være der i noen timer, bli kjent med hverandre.. hallo.. vi volvo eiere er jo tross alt en jævli stor familie;) hehe så hadde det vært kult å kjørt kolonne ett sted for å ta en matbit eller no sammen. noen som er enig? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6646485.68253%26lon%3D604731.65055%26zoom%3D14%26layers%3DB0000%26id%3Da_10000147649%26offset%3D0%26userLon%3D604588.5231208153%26userLat%3D6646558.314349841%26tab%3Daddress

 

hva med her? stor p-plass med belysning(tror jeg) og ingen porter. skjermet fra vei(bli sett av snut evt.)

Endret av toyofan

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er her? hehe må ha stor plass, så det er mange som kommer. og folkens? ikke stå å se dumme ut. gå rundt og se på andres biler og bli kjent med hverandre.. har vært på mange treff og alltid så står folk på ett sted hele kvelden. sånt er kjipt. stikk å prat med folk dere har felles bilsmak med. vi er jo tross alt en stor familie;) enig folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Er jo en hel haug med volvoer i kongsberg som du (trådstarter) helt sikkert har fått med deg. Finner vi en dato så kan jeg prøve å informere videre. Hvorfor ikke ta noe her i konsberg da? er jo i grunn ganske sentralt da:D

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Er jo en hel haug med volvoer i kongsberg som du (trådstarter) helt sikkert har fått med deg. Finner vi en dato så kan jeg prøve å informere videre. Hvorfor ikke ta noe her i konsberg da? er jo i grunn ganske sentralt da:D

 

det er jeg veldig enig i, til tross for at jeg ikke er hjertelig velkommen med min tyske volvo. Men er lov å kikke litt..hehe

 

Da kan vi få med noen telemarkinger også, vips så har vi mange biler:) hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) nice. ja. men hvor i kongsberg skulle vi hatt det? vet ikke når det blir men kanskje neste helg eller no? må ta det på lørdag da. hva med å starte klokka 20.00? bra at folk kommer.. hehe få med dere så mange som mulig.. la oss lage norges hyggeligste og beste volvo treff. hehe (tar kanskje i litt nå), hehe men samma faen.. jeg driter i om folk sladder eller burner, så lenge det ikke går utover sikkerheten til folk;) men jeg kom på nå, vi kunne jo hørt om vi kan bruke nye parkeringshuset til stortorvet på kongsberg, det er stort og om det regner så har vi tak over huet. noen som får sjekka opp det? bare pass på å si at det ikke blir noe tull og ødeleggelse der.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår