PoloKris Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Noen som vet om det er veldig mye jobb å ta av og på fangeren foran? i forhold til den bak som er veldig lett? og hvordan monterer man sideskjørt... har ikke kjløpt enda... bare lurer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 tar dej ca 30 minutt...:D de verste er skruene i innersjermene...åsså må du vell av me grillen...sidesjørtene er opptil hva du selv vil,mange bruker sikaflex el karosserilim(av en type) ,noen bruker popnagler(jg synest de tar seg dårli ut mnmn) opp til hver enkel..;););) Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 sier du at sideskjørt må limes oppå de gamle ? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloKris Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Slipper jeg å ta ut lyktene og sånn eller?? er litt redd for det... Skruene i hjulbuene har jeg ett ellegant triks på sådet erikke noe problem.. Men det er altså ikke så super vanskelig da?? Orker ikke knote så jævla lenge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg fucka de 4 skruene som er nede i front, bak rillene i fangeren, når jeg skulle ta av fangern.. helvetes torx-dritt:mad: edit: trenger ikke å ta av lyktene, to(?) skuer som er bak grillen og fire nede foran.. pluss de i hjulbuene. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg