Gå til innhold

JeNa's Audi A4 B8 2009 SLINE

Ranger emnet


vijay1054

Anbefalte innlegg

takk, din oxo tenkte først rød farge jg oxo på bilen min mn så at d var litt vanskelig å holde orden på rød fargen så da ble d sølv

 

Takk :)

Ja, den trenger en god del pleie for å være pen samt at så godt som alt av lakkskader synes. Sånn sett er sølv veldig greit, greier å holde pen. Samt at din bil passer godt med sølv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk :)

Ja, den trenger en god del pleie for å være pen samt at så godt som alt av lakkskader synes. Sånn sett er sølv veldig greit, greier å holde pen. Samt at din bil passer godt med sølv også :)

 

ja det synes jg oxo heh, mn tenkte å sote vinduene snart r lei av disse gardinene, si ifra hvis noen vet om bra verksted i oslo

Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det synes jg oxo heh, mn tenkte å sote vinduene snart r lei av disse gardinene, si ifra hvis noen vet om bra verksted i oslo

 

I Oslo området er det en del som driver med dette, finn en plass hvor de gir garanti på jobben og ikke minst på filmen de legger.

Jeg lete litt i innboksen..

Max senk på forumet hær kjenner til en kar som legger film med garanti.

Følg denne lenken og send han en PM :)

http://www.bilforumet.no/members/17700_max+senk.html

Du kan gjerne si at du fikk vite av han gjennom meg på forumet hær :)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo området er det en del som driver med dette, finn en plass hvor de gir garanti på jobben og ikke minst på filmen de legger.

Jeg lete litt i innboksen..

Max senk på forumet hær kjenner til en kar som legger film med garanti.

Følg denne lenken og send han en PM :)

Bilforumet

Du kan gjerne si at du fikk vite av han gjennom meg på forumet hær :)

 

okay får ta en prat md han. men kjørte du på strekningen carl berner-ullevål idag synes jeg så bilen din ved 1230tiden

Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal prøve på det pleier å kjøre rundt nesten hele oslo når jeg jobber så får vell øye på han igjen

 

Hehe

er du så mye ut å kjører? Jeg er en del på farta selv om dagene, ute på kundebesøk :D:cab

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen byttet speilhus på A4 B8, er det vanskelig????????????

 

Ha du handla deg nye? Krom eller matt alu?

Tror ikke det er så mye pes.. jeg har ikke gjort det på min enda, men det er enda en ting på lista mi.

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår