volvoen Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ser noen mener at ikke en trenger stabstag bak i bilcross kjøring med volvo 240 , har noen ei meining om dette.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Noen liker å kjøre med stag bak, og noen liker det ikke! Det er bare å prøve selv, og finne ut hva du liker best å kjøre med :) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Selv kjørte jeg med en 244 i fjor uten stab.stag foran men med bak. Jeg syns det fungerte fint jeg for min del.. Har snakket med noen "eksperter" og da fått høre att de bruker stab-stag foran og bak på baner med litt høy hastighet, og tar de av om det skal kjører på knot-baner.. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_racing Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Har du sperre kjører du med stab stag men har du ikke det så kjører du uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 jepp er esab sperre så da lar vi staget sitte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 i VOC(volvo orginal cup) så pleier dem vel å bruke stab de løpa det er asfalt tilstedet og uten stab når det er grus. jeg har altid kjørt med stag bak og det har funka fett syns nå jeg da. trur ikke du merker så sinnsykt mye til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Mai 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2009 kjørrer utta både fremme og bak (kadett c) fremme for da blir ikke bilen så understyrt, bak for de ikke alle kadetter kommer med dette, kan ikke si jeg har tengt noe over det eller lakt merke til noe spesiel forskjeld der... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Tydelig folk har forskjellige synspunkter på dette. Selv har jeg alltid kjørt uten stag bak på bilcrossbilene. Uansett om det er sveisa sperre eller ikke. Det er for å få hjulene til å følge lettere underlaget siden det er mest ujenvt vi kjører på, og for å få bilen til å krenge mer som igjen gir større vridningskrefter til framhjulene ergo mer press på framhjulene i sving og mer grep foran (mindre understyring) Dette forutsetter at du har et bra stabstag foran så klart.. Synes bilen blir så anspent ved stabstag bak. Prøvde forrige løp å fjerne stabstaget framme og beholde det på bak, og det kan godt være derfor bilen var så merkelig å kjøre.. Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg