Tress Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Tenkte da å lage en liten tråd her også :) Kjøpte meg en 325 cab i slutten av ifjord så driver å fikser litt på den nå :), planene får jeg holde for meg selv, så får dere heller se hva som kommer etterhvert ;). Bilder fra jeg kjøpte den ihvertfall: Bilder dagen etter jeg kjøpte den: Etter montering av justerbart senkesett (20-120) Parkerte bilen i vinter, men måtte jo seff starte den opp og rulle den utenfor garasjen :D Det som er nytt og slikt siden i vinter har jeg ikke fått tatt noen bilder av, men siden blir sikkert oppdatert etterhvert ;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Pen biL! :D Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg