JohnnyV70 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Jeg kjøpte i dag en volvo v70S 2,4l bensin, 2003 modell uten turbo. Jeg har veldig lyst på turbo + dump ventil skal så klart chippe og. Noen som kan linke til en side der jeg vil finne noe aktuelt eller eventuelt nevne noen turbo typer og fortelle litt om de? Jeg har ikke stor peiling på dette feltet. Men er veldig interisert :) Tusen takk for alle svar! -Vennelig hilsen John Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hvorfor kjøpte du ikke bil med turbo orginalt da? Er jo så og si ingen prisforskjell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesten Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 ville jeg anbelft deg og selge bilen og kjøpe en med turbo istede for og begynne på et sånt prosjekt Siter Volvo V70 "R" 2,5 Turbo. 00mod http://www.bilforumet.no/x70/200828-v70-tips-forbedringer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Veldig enig med Haugesten der! Det å ettermontere turbo og skrive om styreboks og greier på den bilen der er skjitjobb... MYE bedre å kjøpe med turbo! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg