turbothomas Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Så dette spillet i ei sjappe her forleden. Dog finner jeg det ikke igjen i andre butikker. Noen som har spilt dette spillet? Hørt noe om det? Tror det er 40-50 ulike Forder fra opp igjennom tidene du kan trashe rundt på baner. Det er produsert i 2003. Jeg er ingen Ford fan, men det så greit ut. Så i tomrommet til GT4 kommer kan det jo være en liten trøst... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by turbothomas Så dette spillet i ei sjappe her forleden. Dog finner jeg det ikke igjen i andre butikker. Noen som har spilt dette spillet? Hørt noe om det? Tror det er 40-50 ulike Forder fra opp igjennom tidene du kan trashe rundt på baner. Det er produsert i 2003. Jeg er ingen Ford fan, men det så greit ut. Så i tomrommet til GT4 kommer kan det jo være en liten trøst... here you go- http://www.akersmic.no/trade/productview/107705/ ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by turbothomas Så dette spillet i ei sjappe her forleden. Dog finner jeg det ikke igjen i andre butikker. Noen som har spilt dette spillet? Hørt noe om det? Tror det er 40-50 ulike Forder fra opp igjennom tidene du kan trashe rundt på baner. Det er produsert i 2003. Jeg er ingen Ford fan, men det så greit ut. Så i tomrommet til GT4 kommer kan det jo være en liten trøst... Jeg har det på pc.. Bra kjøreegenskaper i spillet på pc ivhertfall. Eneste minusset som er er at det går fort å runde det. Ellers ett helt okay spill Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ok, da har jeg endelig fått spillet. Men jeg får ikke 900graders Logitech rattet til å funke med. Noen tips? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Er det noen her som har fått ratt til å funke med dette spillet på PS2 i det hele tatt? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by turbothomas Ok, da har jeg endelig fått spillet. Men jeg får ikke 900graders Logitech rattet til å funke med. Noen tips? Jeg har samme rattet som deg.Det funker kun på gran turisimo 4 foreløpig..Er vel en stund til det spillet kommer også..Men rattet funker vist kun på det spillet. Dessverre :( Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Nah, funker det ikke tilvanlig bruk på feks GT3? Vet at ikke 900graders utslaget funker på anna enn GT4, men det skal da funke læll med 290grader? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 rattet funker på alle cmr4 og gt3..eneste spilla jeg har.Hehe..men 900graders funker ikke.Bare 290. Men greit det å!:) Morro!!:D Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg