kris_roald Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hei, skal til å sandblåse min datsun, og da lurte jeg på hvordan jeg skal gjøre de videre for å få et best mulig resultat. Grunning hadde jeg tenkt å gjøre, også får en proff ta seg av lakkeringa. Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Tja, få på syregrunning umiddelbart etter sandblåsingen, så slipefyller, evt epoxy grunning før videre karosseriarbeid, og for guds skyld, ikke ta på sandblåst karroseri med bare hender, eller hansker som er skitten for den saks skyld Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_roald Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ok, har du noen tips om hvilke merker som er ''bra''? Og hvilken butikk er det best å kjøpe lakk? Regner med biltema og jula ikke er noe tess. Siter Datsun 180B SSS Opel Ascona B (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 prøv Construction Primer fra Innotec - funker meget bra. Hør med gutta hos Innotec de vet hvem som selger den i Ålesund. Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ok, har du noen tips om hvilke merker som er ''bra''? Og hvilken butikk er det best å kjøpe lakk? Regner med biltema og jula ikke er noe tess. Biltema og Jula er ikke noen butikk for å handle billakk i nei, hør heller med Ødegård Lakk, Bildeler eller på Bilextra, er dei som er seriøse leverandører på billakk i Ålesunds området Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg