erikxedge Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Har akkurat kjøpt meg mx-5 og lurer på om jeg skal skaffe meg racing seter i de siden de som sitter i den er ganske slitt. Det jeg lurer på er om bilen blir eu-godkjent med disse setene?http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SS09Z&vg=8574&vgpath=Varekategorier/1394/64/8574 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Skal ikke være noe problem å få godkjent setene sålenge beltene fungerer på samme måte og setet ikke er noen hindring for å komme seg ut av bilen etc. Ta mål av bredden slik at du ikke bestiller for bredt sete. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikxedge Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ok. Så FIA godkjenning og sånt har ikke noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Tviler på at det får plass. Er utrolig få stoler som passer i mx5. Sparco Sprint5 er den stolen som er bredest som passer inn. Maks 52cm over skuldrene, da toucher de akkurat dørpanelene. FIA godkjenning er kun for løpskjøring, og har ingenting med biltilsynet å gjøre. -n Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikxedge Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Aha. Der ser du hvor mye jeg veit :p Men takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg