Herlof Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 hvilken amcar kunne du fåreslå til en ungdom som skal ha en bil som går veldig godt og samtidig har litt utsende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 60 talls Buick ;) Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Hvor mye penger vil denne ungdommen legge i amerikansk bil da? Er en ganske viktig faktor :) Og hvor mye kan du og er villig til å skru/fikse selv? Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
77-Vette Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Du må nok nesten gi oss noen flere kriterier skal vi finne på noe å anbefale for deg. Hyggelig at flere ungdommer ønsker å velge amerikanskt, jo flere jo bedre. Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Hyggelig at flere ungdommer ønsker å velge amerikanskt, jo flere jo bedre. Veit nå ikke det da, jo flere som velger bensin slukere jo mer avgifter får vi mot oss. Jeg bare opprettholder balansen, nabo'n bytter til elbil, da må jeg øke forbruket :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg