cigaro Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Var så utrolig heldig at jeg fikk dekket mitt oppskåret her om dagen. Må da ha et nytt dekk, og det må jo være av samme type som det andre dekket på samme aksel, dvs Yokohama, 195/65/14. Hvilke dekkforhandlere selger yokohama dekk? Har googlet endel, men har ikke funnet noe. Så hvis dere vet om noe, så hadde jeg satt pris på et par linker til dekkforhandlere som selger yoko dekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 http://www.dekkpartner.no/Global/Tekst%20til%20dekksok/Yokohama.aspx der er vel kanskje eitkvart av dimmen du skal ha:) men du må ikkje ha samme dekk på samme aksel, berre tilnerma likt mønster og egenskaper, men vil kanskje sjå litt rart ut med eit ulikt dekk, er enig i det;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 http://www.dekkpartner.no/Global/Tekst%20til%20dekksok/Yokohama.aspx der er vel kanskje eitkvart av dimmen du skal ha:) men du må ikkje ha samme dekk på samme aksel, berre tilnerma likt mønster og egenskaper, men vil kanskje sjå litt rart ut med eit ulikt dekk, er enig i det;) Takker :) Nja, mønster,hastighet og dekkvekt(?) må vel være tilnermet lik. Der jo litt rart ut med 2 forskjellige, men det har ikke så mye å si. Sinnsykt surt at noen finner det underholdene å skjære opp et relativt nytt dekk.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kjøp 2 nye;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kjøp 2 nye;) student = blakk.. Dekkene var jo bare 4 måneder gamle, var jo go som ny, surt å skifte ut allerede da.. men vi får se om jeg får "spesialtilbud" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg tar vel ikke helt feil når jeg sier at Yokohama holder til på Alnabru, Oslo? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Yokohama holder til på Alnabru ja, er vel Falkenhaug som driver den.. Motorsport Service(eller noe i den dur) på strømmen forhandler yokohama :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Dekkmann hadde yokohama sist jeg sjekka. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ang like dekk på samme aksel, kravet i dag er ikke lignende mønster lenger. Samme dimensjon og tilnærmet lik kvalitet, så er jo ganske runde regler. Men det greieste er jo å ha like. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Fant forhandler, ble 969,- for et dekk. Jævla dyrt, og egentli unødvendig kjøp, men dekk må man ha. Takker for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg