Lille j Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Har en del spørsmål som hadde vært fint å få svar på. Er ikke sånn utrolig flink i dette, men det er gøy! Er det noen som har erfaring av å gå over fra innsats luftfilter, til åpen løsning? Har til nå funnet kun ét induction sett til bilen fra K&N, men litt usikker på hvordan åpne hele dekselet over motoren! Mulig det følger med bruksanvisning, men greit med tips! Prøver også å se etter alternativer til calipere, men virker som et lite utvalg! Noen som vet hvor man selger noen kule (!!!) , evt. om man kan bytte hele bremseanlegget? - kan jo også lakke de jeg har nå! Lurte også på om det er noen som har erfaring med å farge felger, om det går ann og hvordan? Dette er snakk om til en Seat Leon, 1,6 sport , 2003 mod. Takker for alle svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 bremser får du alltids tak i, men spørs hvor mye bremser du trenger til en 1.6 leon ! For ett rimelig brembosett med 4stempla kalippere må du nok ut med 12.000. jeg har slike på ibizaen min. Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 (endret) lakke felger går helt fint :) å åpent filter er det mange som bruker, noen anbefaler det, og noen ikke! smak å behag. Eneste du må være obs på er at det skal rengjøres oftere enn ett insatsfilter ! Nå vet ikke jeg om det er Luftmengdemåler som på 1.8t på din motor, men isåfall bør du ikke bruke mye olje når du skal imprignere filteret da dette ofte tar knekken på lmm! (luftmengdemåleren) også en av grunnene til at noen ikke anbefaler åpent filter. Men jeg har brukt det så lenge jeg har hatt bilen å vil anbefale d:) på din motor får du nok ikke rare effekten av det, gjerne litt grommere lyd? lykke til Endret Mai 4, 2009 av AsconaRace Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille j Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Takker for bra svar ;-) Vet at en 1,6 motor ikke er den største i verden, men får prøve å gjøre det beste ut av det :-D Kan jo få den til å se kult ut :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg