Ja__9 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hei. har en delphi grundig som jeg tok ut for å bytte en lyspære i dæsjen. koblet til igjen men da var det plutselig ingen liv, sjekket sikring og prøvde den rett på batteri men er helt død. HVA HAR SJEDD :wonder::wonder::wonder::wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Sjekket sikring både på spiller og i bil? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Sjekket sikring både på spiller og i bil? jepp.. har målt at det kommer 12,8 volt fra iso kontakten så det er i spilleren problemet ligger.. er det noen sikringer inni? ikke som jeg kan se men nå er ikke jeg elektro utdannet ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Og det er 12,8 volt både på gul og rød "pin" i ISO-klossen? På DG er det som regel en flatstift-sikring stukket inn i spilleren på baksiden. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Og det er 12,8 volt både på gul og rød "pin" i ISO-klossen? På DG er det som regel en flatstift-sikring stukket inn i spilleren på baksiden. jaa, er utdannet bilmekaniker så jeg kan montere en cd spiller.. det må være inni spilleren det er noe muffins.. hva pleier å ryke dersom sikringen ikke ryker først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg