mjepson Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 har fått senkesettet nå og håper å få tid til helgen. skal ta noen bilder for dem som vil se det også... Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 har ikke kjøpt noe bump-stops og dem på porka.net sier jeg bør bare kappe av litt av de jeg har nå og bruke dem. Hva gjorde dere? Trenger jeg å "lufte" de nye demperene ? hvordan gjør man det korrekt? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Demperne må ikke luftes, er jo en fordel at de er "tette" ellers vil det jo bli dårlig med motstand i dem. Da kan du jo like godt sette på to stålstag... Jeg byttet på corra, hadde da aldri gjort det ,men det gikk med litt banning (nordlending)..både av og på med nye dempere og fjører uten klemmer. Så det går greit, men er nok litt sikrere å bruke bukker, klemmer osv, så slipper du å få bilen i huet, er litt kjedelig det! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg