Gå til innhold

Musikken på landstreffet, lillehammer!

Ranger emnet


glennare

Anbefalte innlegg

x2! Husker det var en jææækla bra en der som mange biler spillte, er på utkikk etter den... men veit at iallefall en ring spillte " Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)"

 

EDIT: ser du er toting, du hang tilfeldigvis ikke med de bondepikene nede på den nederste vanparkeringa på lørda'n? :P

Endret av Go-carter

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2! Husker det var en jææækla bra en der som mange biler spillte, er på utkikk etter den... men veit at iallefall en ring spillte " Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)"

 

EDIT: ser du er toting, du hang tilfeldigvis ikke med de bondepikene nede på den nederste vanparkeringa på lørda'n? :P

 

ja er nok samme sang jeg er ute etter :P

 

nei var ikke noe særlig neddi der, så tror ikke det ;)

no anna du lurer på så ta det på mail

Bruksbil: Ford Sierra!

Prosjektbil: Audi Coupe GT!

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/201778-audi-coupe-gt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bump

 

hørte noen russ her i området spilte vinylshakerz - one night in bangkok.

 

Så ble denne sikkert spilt: Guru Josh project 2008 - infinity

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte noen russ her i området spilte vinylshakerz - one night in bangkok.

 

Så ble denne sikkert spilt: Guru Josh project 2008 - infinity

begge de sangene er så gammle og dårlige at var nok ingen av dem nei ;)

Du skal lete LENGE for å finne en russ som faktisk LIKER infinity.. jeg synes den er utspillt...

enig :P

Ja, ALTFOR gammel..

 

 

Eirik

jupp

Bruksbil: Ford Sierra!

Prosjektbil: Audi Coupe GT!

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/201778-audi-coupe-gt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du litt mer info om sangen så skal jeg spørre jentene på bussen min om de vet hvilken sang det er du er ute etter..

 

 

Fy faen så mye dritt de på bussen min spiller. spesielt ei som spiller de samme 10 bassangene om og om og om igjen.. tror hu kan mikse men blir bare støy.

 

Mye av russetiden er å spille sanger som alle kan, gamle sanger fra når man var liten, som aqua, infinity, carola, rednex, de derre, postgirobygget og masse sånt.. Det som faktisk lager stemning når folk kan synge med fordi at dem kan teksten, ikke det drittet som hu kjærringa på bussen min spiller hele tiden, som så og si KUN er bass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår