T-sport Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 (endret) Hei! JEg selger min AVH-P5700DVD fordi jeg skal montere carputer i bilen, så har ikke behov for denne spilleren lengere. kjempe spiller, har ikke noe og utsette på den. den er i bra stand og alt fungerer på den så den er i bra stand. kom med bud. må bort raskt! likedan spiller på finn.no til 5000 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16587182 Endret Mai 3, 2009 av T-sport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 du vet man får denne billigere kliss ny? + att den modellen er 2-3 år gammal:D man får en nyere modell fra forhandler til billigere penge:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-sport Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 gidd og gå offtopic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 gidd og gå offtopic bare sier det som er riktig jeg.. hvorfor tror du ikke den på finn.no er solgt enda da? den spillern har vært der i flere mnd... sry OT . but face the facts:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Hvor gammel er den? Går den for kr. 1000.-? mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-sport Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Solgt. gikk for 4500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg