Burn Out Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Heisann, har m-tech interiør fra en 2dørs e30 som jeg skal selge etterhvert, må bare få eu godkjent bilen så er det til salgs! alle setene utenom førerstolen er strøkne, på venstre sidestøtte på førerstolen så er det slitt hull i stoffet. bilder kan sendes på mms ved interesse! Jeg kan nåes på 41560372 eller pm her! Bud tas imot ;) delene befinner seg ca 20min fra drammen og 30min fra oslo. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 veldig gode stoler å site i, men må byttes pga fia godkjente stoler. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 bump Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Bumper igjenn jeg.. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Solgt Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg