The Gølf Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hei alle sammen.. har bare et spørsmål til dere.. Jeg har en 19" felg som har blitt kantkjørt ca 10 cm på en polert kant.. Finnes det noen måte å fikse dette på? trenger ikke å bli helt 100, men kom med innspill.. tusen takk for alle svar og tips... Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Prøv Alu Rep fra Innotec. De har et rep sett hvor du bruker finmalt aluminium til å restaurere kanter på felgene. De har lakk også. http://www.innotec.nu Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Jeg ser deg og høyner med dette kitet fra Kjøkkentema. Lurer på hva som er i pakken. Kan ikke noen kjøpe begge og sammenligne i en test? Sleng ut et bilde davel. Er det grøftet skikkelig på siden eller er det ei ripe langt inne på kanten eller hur? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg