Gå til innhold

A4 1.8T flytte resirkventil :P(bilder)+noe annet spørrsmål

Ranger emnet

MortenM

Anbefalte innlegg

lurer på noe.... siden jeg skal ha frontmontert IC ettervært(bare jeg får somla meg å sette den på)så kunne jeg tengt meg å få resirk frem til gass spjeld...istedefor der dem sitter nå.spørrsmålet mitt blir håssen skal jeg montere den der opp? bilder? hva skla jeg gjøre med de gamle slangene ?

trenger litt hint:

ps:trur jaggu att svarte på fangere,kanaler blir lakka i dag å :D

værtfall svarte på bakfanger skla jeg prøve å ta i dag hehe

est5624.jpg[/img]

kommer å til å slippe den litt mer ned fremme,

men hva synes dere da?

men jo,svarte plasten som får over kanalenen går d ta av den????

Endret av MortenM

Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å skaffe seg et T stykke å begynne å montere;)

ååå ikke værre:P men blir d Tskjøt helt ved spjeld da å ett ved Turbo???? blir ikke d riktig da?

phuuu senka den litt til fremme ...lurer om den er 34cm fra senter på felg til skjermbue.. høres d greit ut?jo faen lakka leppa på bakfanger ..i samme farge men synes dbløei mye farge forskjell ..men skal ta å teste litt ut ..til uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 cm fra senter til hjulbue????? det er jo faktisk 2 cm over det som er lovlig :p haha

Kjøp deg justerbart vist du ikke har og skru den helt ned ;) så dekket ligger i hjulbuen :)

når jeg har senka bilen ned på hjul,å setter målebånd senter på felgen å drar den opp mot skjermbue er d ca 34 cm :P

HAHA er vell justerbart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lettest! Jeg lakkerte begge mine på et par timer i fjor sommer.

Kan være greit å ha noen lag klarlakk på, blir fort merker av sko osv.

ok men da skal jeg gjøre d en dag når d er digg vær å unger i barnehage :P lakka den orginal leppa i dag da på bak fanger i bilen farge :D flotte saker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider