deathguard Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 hei eg er en veldi lyklig eier av en volvo 460 men no etter vert fekk eg problemer med motoren at den ruste nor mapsensoren sto i insuget men tok den utav stengte ingangen på den å no har eg overhalt hele toppen på bilen(pakninger, simeringer, planering, ventiler og mye små plukk) men probleme er framdeles dær eg vet ikke ka det kan være verså snill å hjelp meg ps: kommer mye røyk lukter katilisator ingen bensin lukt men røyken er svart og den bruker ekstremt mye bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlendi Skrevet Januar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 hei eg er en veldi lyklig eier av en volvo 460men no etter vert fekk eg problemer med motoren at den ruste nor mapsensoren sto i insuget men tok den utav stengte ingangen på den å no har eg overhalt hele toppen på bilen(pakninger, simeringer, planering, ventiler og mye små plukk) men probleme er framdeles dær eg vet ikke ka det kan være verså snill å hjelp meg ps: kommer mye røyk lukter katilisator ingen bensin lukt men røyken er svart og den bruker ekstremt mye bensin Kan hende at den svarte røyken kommer av ett for høyt CO utslipp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg