emphezis Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hei! Noen som har erfaring med Vredestein Sessanta? Skal ha meg 19" felger (235/35r19) og fått tilbud om Vredestein-dekk. Har jo hørt om merket, men vet ikke så mye om det? Erfaringer? Skulle visstnok være komfortabelt og stillegående (i den grad 19" kan være det) og meget bra på vått føre. Var visst ikke så langt unna Continentals testvinner, men en liten tusing billigere pr. dekk. Synspunkter? Siter Bil: Audi A4 1.8TQ Avant 2003-mod Web: http://voluz.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Hadde disse på A6'n min og kan bare si at jeg gleder meg til at dekkene på 90'n er så slitt at jeg kan kjøpe disse dekkene igjen. Beste sommerdekk jeg har kjørt på! Kan jo nevnes at da jeg byttet fra Orginale 16" felger på A6'n til 19" felgene med sessanta dekkene gikk støynivået ned... Dem er en drøm på vann og skal mye til for at dem planer, slites også veldig lite. Etter en sesong på A6'n så dem fortsatt helt nye ut (Pendla 12 mil hver dag). Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg