Gå til innhold

vindusheiser bak!

Ranger emnet


Langlo

Anbefalte innlegg

hei igjen :)

 

vet dette har kommet opp og opp igjen så sorry om jeg plager noen :p

 

har problemer med att viduet har vansker med å gå helt opp! så jeg regner med at det er di dere plastikk klipsene... eller?

 

spørte på møller om jeg kunne kjøpe di her, men de kom bare med i et repsett som de bare hadde til framdørene og kostet skjorta.. jeg trenger egentli bare klipsene, så til spørsmalet.

Hvor kan jeg kjøpe bare klipsene? :)

 

takker for svar :)

1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vindusheisene bak har jeg ikke hørt om noe trøbbel med men stemmer nok... klipsene kan du kjøpe på ebay eller kanskje tmtuning har. ta av dørtrekket å se om det er klipsa som er gåen før du kjøper noe da:P

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja av med trekket å utmed lokkene å ta ned ruta litt så ser du fort om festene\klipsene står skeivt.. mener dem skal stå ganske så vannrett om jeg ikke husker feil når jeg tok ut mine ruter. kan jo være at ruta har løsna litt fra klipset å kommet i feil posisjon da...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tok jeg meg tiden til å sjekke ut litt, tok av dørsiden, såg inn under gummien, var ingen klips som holdt vinduet, var bare en arm på midten som skubbet det opp? såg ingen feil der og da, men jeg kan bevege vinduet litt til sidene når jeg vugger på det.. noen som har noe peiling hva som kan være galt?

1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår