Villis Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Jeg har en a4 avant med quattro, 2,6 v6 som trenger ny "hjerne" den som står i bilen har delenr 4A0907473T. Audi kunne skaffe denne delen for en usansynlig dyr pris så jeg prøver å finne den brukt. Nå har det seg sånn at jeg har funnet en som har stått i en angivelig lik bil(samme motor, årsmodell), men den har delenr 4A0907473D. Det er altså bare den siste bokstaven som er forskjellig. Er det noen som vet om disse 2 passer om hverandre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Hoioi, det er det få som vet altså. Det beste er å prøve for å se om det går.. Noen revisjoner passer gjerne med hverandre, mens noen ikke gjør det i det hele tatt. Byttet hjerne i gamlebilen min, da fikk jeg heldigvis den for 800kr på huggern :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg