octane95 Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Kjørte i moderns hyundai accent 1.6 97 mod. Når jeg skulle rygge begynte jeg å kjenne en rar lukt fra varmeapparate. Kommer bare ved rygging. Tenkte på katolysator men den er vist fikset på allerede. Hva kan dette være? Er forresten Automat på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Eksos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octane95 Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Ikke akkurat eksos. Lukter mer brent, som brent olje muligens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 På passaten min lukta det brent olje når jeg stod i ro på tomgang. Lukta kom fordi et rør i forbindelse med veivhusventilasjonen hadde sprukket og oljedampen kom ut i motorrommet. Lukta ble jo selvfølgelig blåst bort under fart slik at den kun kom når jeg stod i ro. Sjekk alle rør og slanger på motoren din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octane95 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Ja det skal jeg sjekke, er jo ganske naturlig at sånne lukter kommer når man enten rygger eller står stille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg