Nøstbakken Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 (endret) Heisann godt folk Bilen min : Bmw e36 coupe 318 is 1992 mod Med 95000 km på telleren. Motor M42 1,8l 103kw/ 140hk K&N filter Simons efekt anlegg Utvendige Modifikasjona: M-tech Front med gt spliter M-tech lister M-tech diffusor M-tech baklykter Sorte nyrer Fk Angle ayes Hvite blinklys(smoked)framme og på sida Smoked grøftelys Innvendige modifikasjoner: M-tech pedaler M-tech fotkviler M-tech håndbrekk M-tech matter Understell: H&R comfort kit 40/15 Felger: m5 Replica 225/40/18 Stero: Boschmann Mono = 2x10 rockford p2 DlS Høgtaler forsterker = DlS 6x9" og DLS 5,25" BOSS kondensator 3Farad Sony headunit harman/kardon kabler Kommende modifikasjoner: M-tech sideskjørt Bakrutesenker Xenon Bilder Endret Mai 6, 2009 av Nøstbakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 kjempe fin bil.. men har bare en ting å si xenon ;) også bytt til SMD LED pærer i angeleyes'a :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 utrolig strøken coupe. ser jo nesten ny ut. fortsett og ta vare på denne perla:) Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 nydelig bil :) Hvis alt ordner seg med salget av bilen min på mandag så henter jeg så og si en helt lik en på tirsdag ;) samme farge, styling og felger men sedan utgaven. Slenger meg på Xenon jeg også. Blir en del bedre look :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 kjempe fin bil.. men har bare en ting å si xenon ;) også bytt til SMD LED pærer i angeleyes'a :) Takk for gode ord om bilen, xenon blir vel det neste trur eg. Ang smd led pære ? kor får man kjøpt slike og er det berre å bytte ut dem som er i lykta på angeleaysa ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jchm Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Utrolig heldig du har vært med den bilen der! :o må være drømmebil av en e36 det der! grattis ;) Siter 1997 - BMW E39 1992 - Honda Civic 1990 - BMW E30 1995 - Saab 900 ....(x) 1991 - BMW e34 ....(x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Utrolig heldig du har vært med den bilen der! :o må være drømmebil av en e36 det der! grattis ;) Takk for det. Er selv meget fornøyd med den, ,mangler bare litt små ting for å få den slik eg vil ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Å fytte for en fin E36! Facelift nyrene gjør fronten myyyye finere. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Å fytte for en fin E36! Facelift nyrene gjør fronten myyyye finere. Takk Takk.. Hadde vore kjekt med "tryne løft" men blir ikkje første prioritet. Skulle vel hatt xenon og ein liten spoiler bak, det som blir prioritert framover.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Du har jo faceliftnyrene;) Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Du har jo faceliftnyrene;) både og , er vel slike wannabe face lift, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Forelska meg helt i denne coupeen jeg..! :D Utrolig strøken og pen.. Bilder inni også? =) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Forelska meg helt i denne coupeen jeg..! :D Utrolig strøken og pen.. Bilder inni også? =) HEHE.. kjekt å høyre. Skal skaffe intriør bilder. Men er ikkje noko spes interiørmessig. Men vurderer å kjøpe skinn interiør.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 (endret) HEHE.. kjekt å høyre. Skal skaffe intriør bilder. Men er ikkje noko spes interiørmessig. Men vurderer å kjøpe skinn interiør.. Blir bra det vettu;) Den hadde kledd M3 stoler, ratt osv. også da;) Endret Mai 7, 2009 av divad Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 grått sportskinn til bilen din på finn.no til 4 laken ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg