Gå til innhold

Noen som fikk med seg TLF til denne?

Ranger emnet


VeeDub

Anbefalte innlegg

Denne sto på Motorbørsen.no for en ukes tid siden eller no, så forsvant den.. noen som fikk med seg TLF nr til han som skal selge den? Han var fra oppi "Jonteland" ett sted.. Narvik eller no

 

Eller muligens at den sto i forrige+forrige motorbørsen blad?

 

8v.jpg

 

Pen farge, men bare 8v da :\

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Haha, Jonteland :)

 

 

:) Sortland eller noe sånt trur jeg det hette oppi der.. tok en kart sjekk og fant ut at det ikke var så langt unna "Jonteland" :)

 

Sonic: Neida, er bare på utkikk etter en ny GTI nå... lei av å gå i kulda :) Men så er det dette med å finne den "ene" med bra utgangspunk nå da.. mye ihjelkjørte Golfer der ute

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Unknown

 

:) Sortland eller noe sånt trur jeg det hette oppi der.. tok en kart sjekk og fant ut at det ikke var så langt unna "Jonteland" :)

 

Sonic: Neida, er bare på utkikk etter en ny GTI nå... lei av å gå i kulda :) Men så er det dette med å finne den "ene" med bra utgangspunk nå da.. mye ihjelkjørte Golfer der ute

 

 

Tror ikke det er så vanskelig å finne en av de ihjelkjørte nei ...

 

Lykke til i jakten :p

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det er gammelbilen til brodern, en arbeidskolega av meg som har den nå... jævla fin bil, recaro delskinni hele bilen, skinn-dørtrekk, rallye front, rs-fangere + 90fangere til vinterbruk.

 

nr hans er: 97115381

New Beetle

....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en tidligere eid bil av meg... 84mod 1,6c som har fått en 90Gti 8v motor/innredning, KW type2 (med sunnskrudde gjenger) Borbet A 9x16, el delskinn, servo, g60 optikk, rallye front, bad-look, rs-fanger, bakdørshåndtak som er satt foran, tatt bort bakluke-lås og satt inn el-åpner, avsagde dørlås knopper, Defa-alarm med sentrallås...

 

De små fjærene i KW-kittet er nappa ut, for å få den ned på landjorda, så den er ikke noe serlig behageli å kjøre. Han fyren som kjører den nå har kjørt av skjermbredderne, så den ene skjermen er opprusta. Frontfangern henger å dingler... han har borra hull i fangerne å satt på noen horete side-markeringslys.. men ellers er vel bilen hel å pen. Vurderer å kjøpe den tilbake da jeg har solgt "the yellow flash" :) vi får by om kapp da?

-95 BMW 320i Cab

 

-84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår